Îmi plac proiectele care dezvoltă afaceri, pentru că de la începutul carierei mele profesionale am făcut parte din ecosistemul economic al unei companii.
Dacă Facultatea de Management din cadrul A.S.E. București a fost fundamentul învățăturii, practica a fost cea care a determinat acumularea unei experiențe și a unei expertize bogată și variată.
Mi-a plăcut să mă dezvolt permanent și am obținut certificările care am considerat că sunt nu doar esențiale pentru munca mea, ci obligatorii pentru cariera mea de profesionist.
Printre cele mai importante sunt:
- Managementul Relațiilor cu Clienții
- Management Financiar
- Expert Accesare Fonduri Structurale și de Coeziune Europene
- Evaluator Proiecte
- Manager de Proiect
- Expert Achiziții Publice
Toate acestea le-am folosit cu succes pe parcursul carierei profesionale, unde am avut oportunitatea să întâlnesc antreprenori din diverse domenii, aflați în diverse stadii ale dezvoltării afacerii lor.
Acest fapt m-a ajutat să pot să-mi dezvolt permanent o privire de ansamblu din care să înțeleg cât mai detaliat afacerea din fața mea și omul care a avut viziunea acelei afaceri.
De la fluxurile de materii prime la produs finit, de la fluxuri logistice la fluxuri de livrare, de la fluxurile de producție la cele financiare.
Dacă cifrele înregistrate în contabilitate ne descriu momente din evoluția unei companii și ne pot face să descoperim traseul istoric al acesteia, viitorul este cel al strategiilor, previziunilor și al obiectivelor pe termen scurt, mediu și lung.
De aceea, analiza riscurilor, a expunerilor financiare sau de alt tip împreună cu susținerea planurilor de afaceri au făcut parte din cariera mea financiar-bancară de peste 7 ani de zile.
Dincolo de promovarea și vânzarea de produse și servicii bancare către portofoliul existent de clienți ai băncii sau atragerea de clienți noi, am fost implicată permanent în a construi relații de încredere și colaborare, care să conducă la îndeplinirea obiectivelor asumate de ambele părți.
De asemenea, am avut oportunitatea de a conduce echipe de profesioniști, iar rolul de coordonare și monitorizare a activității colegilor a fost cel care m-a educat și mi-a arătat cât de provocator este să lucrezi și, mai ales, să coordonezi alți oameni.
Începând cu anul 2013, am decis că este momentul să pornesc în antreprenoriat și să-mi folosesc experiența acumulată pentru a sprijini din ce în ce mai multe companii pe drumul lor:
- consultanță de afaceri
- elaborarea și pregătirea cererilor de finanțare privind accesarea de fonduri europene
- asistență în implementarea proiectelor finanțate cu fonduri europene și management de proiect
- elaborare planuri de afaceri și studii de fezabilitate-
- consultanță pentru obținerea de finanțări bancare
- întocmirea documentațiilor solicitate de instituțiile financiar-bancare
- reprezentarea companiei în relațiile cu mediul extern
- stabilirea priorităților și a obiectivelor pe termen scurt, mediu și lung
- administrarea companiei
Cred cu tărie că atunci când facem lucrurile cu pasiune, suntem deschiși, serioși și concentrați pentru a duce la bun sfârșit ceea ce ne propunem, succesul este mai aproape.
Dacă și tu ești un om care gândește și simte la fel, te invit să afli mai multe despre cum putem lucra împreună și să vizitezi pagina de SERVICII.
Companii ambițioase cu care am lucrat cu drag, au fost de acord să vă las câteva detalii despre proiectele pe care le-am realizat împreună. Le poți vedea în pagina de PORTOFOLIU.
Antreprenor, Consultant
Cristina Costinescu